Wednesday 22 July 2015

Pro Extender Ver3 (LURUS BESAR PANJANG)

Pro Extender V3 (USA)

LURUS,BESAR DAN PANJANG


VIDEO CARA PENGGUNAAN PRO-EXTENDER VER3


headline
Fakta 1: Tahukah  anda tubuh manusia sangat unik! Ia mampu mengadaptasikan dirinya dengan sesuatu bebanan dan menjadi lebih kuat!
Kita ambil contoh seorang lelaki yang mengangkat beban yang berat pada tempoh yang tertentu. Lama kelamaan tubuh badan lelaki itu berubah menjadi lebih berotot, tenaga beliau juga bertambah kuat, sehingga bebanan yang diangkatnya dulu kini menjadi lebih mudah. Begitulah hebatnya tubuh manusia, ia dapat dilatih untuk menjadi lebih kuat!
Fakta 2: Tahukah lagi anda iaitu sejak beribu tahun dahulu, sepanjang sejarah manusia dari pelbagai bangsa mempunyai cara tersendiri untuk membesarkan atau memanjangkan anggota badan? Contohnya seperti membentuk tempurung kepala dan bibir oleh orang afrika, memanjangkan leher oleh wanita indo-china, dan mengecilkan kaki oleh wanita bangsawan cina.
Menggunakan konsep “traction” anggota badan boleh dibesarkan atau dipanjangkan secara beransur dan selamat sejak ribuan tahun dahulu!
body-modification
Menggunakan konsep yang sama, ProExtender dicipta oleh pakar Urologi untuk memanjangkan dan membesarkan zakar dengan lebih selamat dan terkawal!
Cuba anda lihat keratan rentas zakar diatas. Corpora Cavernosa merupakan tisu pada zakar yang seakan span. Apabila seorang lelaki terangsang “span” tersebut akan dipenuhi dengan darah menyebabkan ereksi berlaku.
Ingat fakta ini: Saiz zakar ditentukan oleh saiz Corpora Cavernosa dan keupayaannya untuk menyimpan darah ketika ereksi. Maka jika saiz Corpora Cavernosa anda besar, maka besarlah saiz zakar anda!
Fungsi ProExtender adalah untuk memanjangkan Corpora Cavernosa dengan berperingkat dan selamat. Ketika penggunaan ProExtender, zakar anda akan ditarik menyebabkan sel zakar terbahagi dan bercambah yang menghasilkan tisu-tisu baru untuk aliran darah ketika ereksi. Akibat dari percambahan sel, saiz Corpora Cavernosa akan bertambah sekaligus meningkatkan saiz zakar anda!

how-to-use-extender
gambar-sel

pro_spenis_di_tapak_tangan
proextender_male_enhancement_sex-graph.gif


ALAT PEMBESAR ZAKAR YANG TELAH TERBUKTI BERKESAN

Mudah digunakan, tidak menyakitkan dan boleh digunakan pada bila-bila masa. Pro Extender memanjangkan z.a.k.a.r dan juga membesarkan z.a.k.a.r (kelebaran).
Dengan memberikan daya tarikkan secara tetap pada z.a.k.a.r, sel-sel dibahagian z.a.k.a.r akan terbahagi dan berganda, dan seterusnya menambah bilangan tisu z.a.k.a.r. Pembesaran zakar secara kekal akan berlaku baik dari kepanjangan mahupun kelebaran hasil pemakaian Pro Extender.

Pro Extender merupakan kaedah yang selamat dan berkesan untuk memanjangkan dan membesarkan z.a.k.a.r. Kaedah penarikkan telah lama diamalkan dibenua afrika dan asia sejak zaman berzaman. Ianya merupakan kaedah semula jadi untuk memanjangkan dan membesarkan z.a.k.a.r.
Pro Extender membantu membesarkan z.a.k.a.r sehingga ke tahap yang anda sendiri tidak akan sangka. Pro Extender boleh dipakai 24jam sehari jika anda mahu. 

Tiada sebarang kesan buruk pada z.a.k.a.r anda kerana alat boleh dilaras pada keselesaan anda.
Pro Extender juga mudah dipakai dan tiada siapa yang akan perasan anda memakainya. Alatnya kecil dan anda boleh pakai dalam seluar dan teruskan aktiviti anda seperti bekerja. Mudah bukan?

Cara Penggunaan Pro Extender :-

Secara asasnya pro extender dipakai seperti gambar diatas. Tetapi bila anda membeli pro extender, anda akan mendapat kertas manual dan dvd cara penggunaan pro extender.

  • Menambah kepanjangan z.a.k.a.r anda 
  • Menambah kelebaran z.a.k.a.r
  • Meluruskan z.a.k.a.r anda jika z.a.k.a.r anda bengkok.
  • Melancarkan peraliran darah ke saluran utama z.a.k.a.r
  • Mengelakkan dan mengubati penyakit mati pucuk.
  • Menyelesaikan masalah pan.cu.tan pra.ma.tang apabila bersama pasangan.
  • Membantu anda memuaskan pasangan anda kerana z.a.k.a.r yang pannn jang mampu menyentuh fa.raj wanita dengan lebih dalam.

Soalan Lazim Berkenaan ProExtender Ver3

Q-Berapakah umur yang sesuai?
A-Dari 18 tahun ke atas. ProExtender ini juga sesuai untuk golongan tua. Kajian menunjukkan lelaki yang berumur 60 dan 70 tahun juga menunjukkan kadar pertumbuhan ketara. Ini bermakna ProExtender sesuai untuk setiap peringkat umur.

Q-Adakah akan terdapat kesan sampingan?
A-Tidak, jika anda gunakan mengikut kaedah yang diberi, ProExtender tiada sebarang risiko dan kesan sampingan akan berlaku.

Q-Adakah ProExtender ini mengakibatkan mati pucuk atau lemah tenaga batin?
A-Tidak, z.a.k.a.r akan menegang dalam keadaan normal tanpa sebarang masalah.

Q-Adakah pembesaran berlaku ketika tegang atau ketika z.a.k.a.r lembik?
A-Ya, pembesaran akan berlaku ketika z.a.k.a.r dalam kedua-dua keadaan tersebut.

Q-Bolehkah ProExtender merawat z.a.k.a.r bengkok?
A-Ya , Selepas menggunakannya selepas beberapa bulan kesan ProExtender dapat dilihat dengan mata kasar.

Q-Adakah memanjangkan z.a.k.a.r membuat z.a.k.a.r jadi kurus?
A-Tidak, pembesaran adalah bersifat sekata. Ia menjadikan z.a.k.a.r memanjang dan membesar sekaligus.

QSakit atau tidak?
A-Tidak, ProExtender dicipta khusus untuk keselesaan. Untuk permulaan anda akan rasa tidak selesa, lama kelamaan perasaan tersebut akan hilang.

Q-Bolehkah saya menanggalkan ProExtender jika saya hendak kencing?
A-Ya, sudah tentu, selesai sahaja, pasang balik ProExtender.

Q-Boleh saya ProExtender guna pada waktu tidur?
A-Tidak. Kami tidak mengsyorkan anda memakai ProExtender waktu tidur, sebab kebiasaannya z.a.k.a.r akan menegang secara spontan ketika tidur. Lagipun ketika tidur kita bergerak tanpa disedari ini akan membuat z.a.k.a.r r kita melecet.

Q-Apa akan jadi jika tiba-tiba z.a.k.a.r saya tegang ketika memakai ProExtender?
A-Tiada apa akan berlaku. ProExtender akan berubah secara automatik.

Q-Bolehkah saya memakai seluar jean atau pakaian yang ketat ketika menggunakan ProExtender?
A-Anda boleh pakai jean, tetapi jika terlalu ketat anda buatlah andaian anda sendiri, janji selesa.

Q-Jika saya pada kebiasaannya duduk untuk jangka waktu yang lama, bolehkah saya guna ProExtender?
A-Ya, tapi disyorkan anda berdiri untuk seketika agar perjalanan darah anda sempurna.

Q-Bolehkah ProExtender dibasuh? Adakah ProExtender akan berkarat?
A-Adalah disyorkan anda membasuh ProExtender seminggu sekali. ProExtender tidak akan berkarat.

Q-Perlukah saya letak minyak atau pelincir pada ProExtender?
A-Tidak perlu.

Q-Berapa lama perlu saya memakai ProExtender dalam sehari?
A-ProExtender harus diguna selama 2-3 jam sehari. Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda. Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 10 minit selepas 2 jam memakai ProExtender. Dan kemudian anda boleh teruskan memakai ProExtender. Ingat, rehat 10 minit utk setiap 2 jam anda pakai ProExtender.

Q-Adakah sakit bila menggunakan ProExtender?
A-Tidak, ProExtender ini adalah alat biasa tanpa bateri dan penggunaan bebas dari sebarang rasa sakit. Pengguna akan mengalami rasa tidak selesa pada tahap awal penggunaan tapi akan hilang setelah 2 atau 3 hari memakai ProExtender.
Penggunaan

Hari pertama memakai ProExtender adalah agak tidak berapa selesa. Ianya terasa seperti sengal- sengal kerana keberkesanan teknik “penarik otot” yang diaplikasikan oleh ProExtender.

Cara untuk memakai ProExtender ini adalah dengan memakainya secara berterusan selama satu jam atau dua jam. Kemudian, bolehlah dibuka selama setengah jam atau satu jam untuk merehatkan otot-otot yang telah dilatih itu.

Kemudian bolehlah dipakai kembali untuk mendapatkan matlamat asal agar otot menjadi bertambah dari segi saiz dari sudut diameter dan kepanjangannya.

ProExtender ini adalah sangat sesuai digunakan bila- bila masapun. Ini adalah kerana bentuknya yang kecil dan tidak kelihatan janggal apabila memakainya. Ianya boleh juga di simpan di dalam poket apabila tidak menggunakannya.


Pro Extender Made in USA RM200 RM150

(Percuma Poslaju)

Buat Pembayaran Melalui Online/ATM Transfer /Bank In/Tunai di Mesin  ke dalam akaun di bawah

CIMB BANK BERHAD

0506-0134-5365-28

MUHAMAD HAFIS 


Selepas pembayaran telah dibuat sila:

 SMS @ WHATSAPP :
Produk dan kuantiti / Nama Penuh / Alamat POS dan NO HP ke 


017-2435345 (Hafis Rs)


C.O.D SEKSYEN 18 SHAH ALAM 
_______________________________________________________________
SAYA AKAN POSLAJU BARANG KE ALAMAT TUAN/PUAN DAN AKAN DI TERIMA OLEH TUAN/PUAN SEMENANJUNG 2-3 HARI BEKERJA, SABAH & SARAWAK 3-4 HARI BEKERJA DAN LUAR NEGARA 7-10 HARI BEKERJA  INSYAALLAH 

No comments:

Post a Comment